آزمون بین المللی Adobe وAutodesk

 Adobe Certified Associate : دانشيار خبره ادوبی

به عنوان یک دانشجو ، شما توانایی نفوذ، و حتی ایجاد مسیر شغلی خود به روشي بی سابقه را خواهيد داشت. با دارا بودن يك دنياي گسترده و در دسترس دنیای دیجیتال، دانستن اینکه چه چیزی می خواهید و چه می خواهید انجام دهید دیگر مشکلي نخواهد بود. مشکل این است که چگونه به آنجا برسيد و  چگونه آن را با سرعت تمام انجام دهيد.برنامه كريتيو كلاود ادوبی به شما امكان دسترسي به تمام نرم افزار ها و خدمات هايي را مي دهد كه متخصصان در انواع صنایع از آنها استفاده مي كنند و بنابراین شما می توانید بصورت يكپارچه از آموزش به مسير شغلي خود منتقل شويد همانطور كه گواهینامه ACA مهارت شما را تأييد مي كند و دانش نرم افزاري شما را به كارفرمايان نشان مي دهد. و همانطور كه بازار کار به تغییر و تکامل ادامه مي دهد، گواهینامه  ACA شما مدركي خواهد بود كه شما داراي ابزاري هستيد که متناسب با آن تغییر و تکامل آن حركت مي كنيد. آنچه شما امروز فرا مي گيريد، شما را برای فردا  نيز آماده مي سازد.اين دوره علاوه بر گشايش پتانسيل شغلي شما، معتبرسازي مهارت های شما، و ارائه مدرك کالج، شاید مهمترین مزيت اين دوره، کمک به يافتن هسته خلاقيت خود، و رهاسازي آن است.

Adobe certified expert : متخصص ارشد ادوبي

ايستادگي در بازار کار امروز مي تواند مشكل باشد. دريافت مدرک دوره متخصص ارشد  ادوبي(ACE )  يك راه روشن و آینده نگر است كه  به جهان در مورد تخصص خود در زمينه محصولات برتر ادوبي نشان دهید. گواهی نامه هاي ادوبی در جهان شناخته شده است و علاوه بر برقراری ارتباط تخصصي به یک كارشناس خبره ادوبی تبديل مي شويد.

مزایای دریافت مدارک بین المللی :

شما را از رقبای خود متمايز مي سازد.

تعهد شما را به پیشبرد مهارت های خود نشان مي دهد.

امكان دستيابي مستقيم به اطلاعات تكنيكي مربوط به محصولات از طريق ناحيه ويژه وب سايت ACE Finder در Certiport با اعطايAccount مخصوص .

موقعيت شغلي و استخدامي بهتر با توجه به تخصص و دانش مورد تاًييد آدوبی در مورد محصولات و فن آوري اين شركت.

لیست آزمونهای Adobe

 Adobe Photoshop
Visual Communication using Adobe Photoshop
Visual Communication using Adobe Photoshop CS5
Visual Communication using Adobe Photoshop CS6
 Adobe Illustrator
 FLA - Graphic Design & Illustration using Adobe Illustrator
Graphic Design & Illustration using Adobe Illustrator
Adobe Flash
Rich Media Communication using Adobe Flash
Rich Media Communication using Adobe Flash CS5
 Rich Media Communication using Adobe Flash CS6
Adobe InDesign
FLA - Print & Digital Media Publication using Adobe InDesign
Print & Digital Media Publication using Adobe InDesign
Adobe Premiere Pro
Video Communication using Adobe Premiere Pro
Video Communication using Adobe Premiere Pro CS5
Video Communication using Adobe Premiere Pro CS6
 Adobe Dreamweaver
Web Communication using Adobe Dreamweaver
Web Communication using Adobe Dreamweaver CS5
Web Communication using Adobe Dreamweaver CS6

كاربر اتودسك :

بررسی اجمالی برنامه هاي آموزش فني و شغلي در سراسر ایالات متحده دانشجویان را مهارت هاي طراحي دو بعدي و سه بعدي مورد نياز بازار از طريق تدريس استفاده از نرم افزار منحصر به فرد طراحي Autodesk تجهيز مي كند. گواهينامه كارشناس Autodesk تایید مي كند كه دانشجویان مهارت های لازم برای طراحی را براي ادامه مسير شغلي طراحي دارا مي باشند، چه آنها بعنوان دانشجو يا نيروي شاغل باشند و يا در سطوح تكميلي گواهينامه هاي صنعتي در اين دوره شركت كنند. برآورده سازي نيازهاي آكادميك و صنعتي دوره هاي کارشناس  Autodesk شامل الزامات دانشگاهی و صنعتي در دوره هايي است كه به طور خاص برای دانشجویان طراحی شده است. آزمون ها ترکیبي از سوالات چند گزینه اي و سوالات مبتنی بر عملکرد است تا تضمين شود دانشجویان نرم افزار Autodesk را بخوبي درك كرده و بصورت موثر بكار برد.

در دنیای امروز بحث طراحی و شبیه سازی کامپیوتری یک بحث داغ میباشد. شرکت Autodesk معتبرترین شرکت در زمینه تولید و گسترش نرم افزارهای طراحی میباشد که هر ساله تعداد زیادی از مهندسین، طراحان و دانشجویان برای یادگیری نرم افزار های این شرکت اقدام می کنند.

شما با داشتن مدارک این شرکت میتوانید با قدرت بیشتر در بازار کار و حرفه خود بدرخشید همچنین کسانی که قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارند، با دارا  بودن این مدارک شانس خود را برای پیدا کردن حرفه مرتبط  را به صورت باور نکردنی بالا میبرند.

در حال حاضر شرکت Autodesk  پنج آزمون را برای پنج نرم افزار بسیار معروف خود ارائه میدهد.

Autodesk AutoCAD Certified User Exam
Autodesk 3ds Max Certified User Exam
Autodesk Inventor Certified User Exam
Autodesk Maya Certified User Exam
Autodesk Revit Architecture Certified User Exam

آزمون Autodesk AutoCAD Certified User Exam:

آزمون Autodesk AutoCAD Certified User  آزمون شامل سئوالات چند گزینه ائی و عملی میباشد. سئوالات بر اساس آشنائی کلی شما با این نرم افزار و همچنین تسلط کامل شما با دستورات و فرامین این نرم افزار طراحی شده است. ازجمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

Creating, organizing, annotating, and plotting drawings
Manipulating, altering, and hatching objects
Working with layouts
Dimensioning
Working with reusable content
 Creating additional drawing objects

آزمون بین المللی ۳DMAX :

بدون شک، نرم افزار ۳DMAX محبوبترین نرم افزار سه بعدی سازی است. این نرم افزار در بین طراحان انیمیشن، مهندسان رشته های مختلف، و دانشجویان علوم صنعتی بسیار محبوب و پرکاربرد است.

از جمله مشاغلی که با ۳ds Max سروکار دارند میتوان به این موارد اشاره کرد:

طراحی گرافیک

انیمیشن سازی

طراحی صنعتی

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی ساختمان

طراحی قطعات صنعتی

طراحی وسایل (مبلمان، کابینت، در و پنجره)

طراحی سازه

مدل سازی سه بعدی

هر چند نرم افزار ۳ds Max در علوم مختلف کاربرد دارد، اما یکی از مهم ترین کاربردهای آن در کشور ما،طراحی نمونه مدل ها جهت ارائه و تایید مشتری است.

درباره آزمون

آزمون Autodesk 3ds MAX Certified User  آزمون شامل سئوالات چند گزینه ائی و عملی میباشد. سئوالات بر اساس آشنائی کلی شما با این نرم افزار و همچنین تسلط کامل شما با دستورات و فرامین این نرم افزار طراحی شده است. ازجمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

Navigating the user interface and managing scenes
Modeling, including transforming, creating, modifying, and cloning objects
Rigging
Working with cameras and lighting
 Handling materials
Animating and rendering

آزمون بین المللی Inventor :

Autodesk Inventor نرم افزاری قوی با امکان فراگیری ساده برای طراحی و مستند سازی ۲ و ۳ بعدی دارای واسطه کاربری مناسب، خصوصیات و امکانات مفید برای طراحی قطعات صنعتی و حتی کل خط تولید می باشد. اگر شما تولید کننده هستید و یا در کارخانه تولیدی صنعتی کار می کنید و به فکر اصلاح سیستم کاریتان هستید و یا به دنبال ارائه ایده های جدید و درآمد زا برای کارتان هستید با این نرم افزار می توانید به آن برسید. این نرم افزار قابلیت طراحی پروتوتایپ و هر گونه قالبی را دارد و نیز این قابلیت را دارد که تحلیل های مختلفی از طرحتان در محیط نرم افزار انجام دهید.

درباره آزمون

آزمون Autodesk Maya Certified User  آزمون شامل سئوالات چند گزینه ائی و عملی میباشد. سئوالات بر اساس آشنائی کلی شما با این نرم افزار و همچنین تسلط کامل شما با دستورات و فرامین این نرم افزار طراحی شده است. ازجمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

Navigating the user interface and managing files
Creating, modifying, formatting, and sharing 2D sketches
Creating parts
Creating, viewing, and animating assemblies
Creating presentations and drawings
Creating and modifying sheet metal parts

آزمون بین المللی MAYA :

Autodesk Maya نرم افزاری شامل مجموعه ابزار کاربردی برای ساخت و توسعه pipeline های مدرن و آزادی است که شما برای ساخت انیمیشن های ۳ بعدی، جلوه های ویژه، ساخت بازی های کامپیوتر و پروژه های پس از تولید فیلم به آنها نیاز دارید. این مجموعه با ابزارهای جدید و قدرتمند خود در راستای شبیه سازی داینامیک، ساخت انیمیشن و رندر کردن، سطح جدیدی از خلاقیت را برای شما فراهم می کند تا شما بتوانید به راحتی روی پروژه های پیچیده کار کنید. 

درباره آزمون

آزمون Autodesk Maya Certified User  آزمون شامل سئوالات چند گزینه ائی و عملی میباشد. سئوالات بر اساس آشنائی کلی شما با این نرم افزار و همچنین تسلط کامل شما با دستورات و فرامین این نرم افزار طراحی شده است. ازجمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

Navigating the user interface and managing scenes
Selecting, transforming, and organizing objects
Modeling
Working with cameras and lighting
Shading materials
Creating and editing animations

آزمون بین المللی Revit :

 Revit Architecture نام یک نرم افزار کارآمد و تخصصی برای مهندسان ساختمانی و عمران محسوب می شود.با استفاده از این نرم افزار می توان به مدل سازی و طراحی نقشه های ساختمانی پرداخت.این نرم افزار همچنین قادر به تصویر سازی از طرحهای شما می باشد.در واقع این برنامه عصای دست مهندسان عمرانی و پیمانکاران امر محسوب می شود.طراحی کامل نقشه ها و مدلسازی های پیشرفته به کمک ابزارهای کارا در این برنامه منجر به درک و علم پیشینی نسبت به نتیجه کار می شود.برای نمونه شما در این برنامه برای طراحی نقشه یک ساختمان در آغاز به تعیین اندازه کلی آن می پردازید و سپس به اجزای کوچتر نظیر دیوار ها ، ستون ها ، درها و غیره می پردازید و آن طرح کلی که در نظر داشته اید را با استفاده از ابزارهای این برنامه به مرحله اجرا در می آورید.

درباره آزمون :

آزمون Autodesk Revit Architectural  Certified User  آزمون شامل سئوالات چند گزینه ائی و عملی میباشد. سئوالات بر اساس آشنائی کلی شما با این نرم افزار و همچنین تسلط کامل شما با دستورات و فرامین این نرم افزار طراحی شده است. ازجمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

Navigating the user interface and managing files
Working with views, including creating camera views
Creating levels, walls, doors, and windows
Handling components, columns, and grids
Creating stairs, railings, roofs, and floors
Sketching, annotating, and scheduling