ده دلیل برتری گواهینامه های بین المللی مایکروسافت و سیسکو

ده دلیل اصلی برای اینکه چراگواهینامه های بین المللی مایکروسافت و سیسکو در رده ای بالاتر از مدارک آکادمیک تحصیلی قرار می گیرد. این بحث سالهاست ادامه دارد و حداقل تا آینده ای نزدیک متوقف نخواهد شد.در هر حال،ما معتقدیم دلایل ذکر شده در زیر، می تواند برای شما پایه ای قوی ایجاد نماید تا بتوانید عادلانه وآگاهانه قضاوت کنید.

۱-یک استاندارد منحصر به فرد

مهندس سیستم دارای مدارک مایکروسافت در هر کجای جهان مهندس سیستم دارای گواهی بین المللیگواهینامه ی مایکروسافت است.این موضوع برای گواهینامه های بین المللی شرکت گواهینامه های Cisco , ISC, Red Hat, Exin وغیره هم صدقبکار می کند رود.همه افرادی که آزمون های مدارک گواهینامه را می دهند تقریبا باید خود را در سطح دانش ومهارت مشابهی اثبات کنند.پس وقتی شما در آزمونی قبول شدید،مهم نیست که مبحث را در استرالیاSwitzerland آموخته باشید یا در آمریکاSwaziland.اما هیچ کس نمی تواند مشابهت در مدارک آکادمیکدرجات تحصیلی را تضمین کند:چون به میزان زیادی به خود دانشگاه یا دانشکده بستگی دارد و کارفرما ها نمی توانند برای بررسی اعتبارنامه دانشگاه وقت چندانی بگذارند.

۲-گواهینامه های بین المللی مایکروسافت و سیسکو مهارت محور است

آنچه یک متخصص را از یک مبتدی متمایز می سازد مهارت اوست.صنعت IT مدرن نه تنها به افرادی نیاز دارد که بدانند چه باید بکنند،بلکه نیازمند افرادی است که در عمل بتوانند این کارها را انجام دهند.مسالهقضیه این نیست که برای کسب گواهینامه های بین المللی مایکروسافت و سیسکوIT چه مقدار زحمتپولی می کشید و تا چه اندازه هزینه می کنید پردازید،مهم این است که یک درآمدعایدی سالانه شش رقمی درانتظار شماستدر پی است.

۳-گواهینامه های مایکروسافت و سیسکو گواهینامه ها وقت کمتری می گیرند.

برای آزمون گواهینامه های بین المللیگواهینامه،در طی هر ترم نیازی نیست که در کنفرانس ها شرکت کنید.در اغلب موارد در طولطی یک یا دو یاشش ماه این کار را انجام می دهید.کل آموزش مدارکگواهینامه در حد ۱۲ تا ۱۸ ماههفته است،در حالیکه کل مدارکدرجه تحصیلی در حدود چند سال است.حتی اگر از نرم افزار آموزشی یا نرم افزار آزمون گواهینامه ها استفاده کنید از زمان بطور موثرتری استفاده کرده اید.

۴-شما دقیقا آنچه را که میخواهید دریافت می کنید

اگر مایلید درباره مسیریاب های Cisco یا Microsoft Networks Administration یا Red Hat Linux بیشتر بدانید،و سپس این دانش را با گواهی بین المللیگواهینامه ای مناسب اثبات کنید،هیچ کس به شما فلسفه یا تاریخچه این فن را نمی آموزد،چون این یک خط مشیمش دانشگاهی است.

۵-کارفرماها در جستجوی کارمندان دارای تخصص هستند نه مدارک تحصیلی

هر مدیر ITHR در صورت وجود جای خالی برای چندین مدیر شبکه جوشکار،بیشتر ترجیح می دهد که به جای یک کارشناس ارشد مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعاتMSc ,Metal Processing یک مهندس سیستمجوشکار دارای گواهینامه بین المللی مایکروسافت و سیسکوگواهینامه را استخدام کند.این قاعده درتخصصدر IT سختگیرانه تر از سایر رشته ها می باشد.از نظر رده بندی علمی و تخصصی مهندسهم هست.مهندس درون شبکه دارای گواهینامه Cisco ‪(CCIE)‬،مهندس شبکهمجری سیستم دارای گواهینامه بین المللیگواهینامه مایکروسافت(MCSE) ویاMCSA) یا مهندس دارای گواهینامه Red Hat ‪(RHCE)‬ بسیار بالاتر از سطح ارشد دانشگاهی علوم کامپیوتر قرار می گیرد,Msc  است.

بعلاوه،برخلافمثل بعضی از مدارک دانشگاهیدرجه های تحصیلی،گواهینامه های بین المللی مایکروسافت و سیسکوگواهینامه ها نمی توانند برای بازی در فوتبال دانشکده حق امتیاز دریافت کنند.

۶-گواهینامه های مایکروسافت و سیسکوگواهینامه ارزان تر است.

گرچه گواهینامه های بین المللیگواهینامه ها در کل ارزان نیستند اما این گواهینامه ها مورد پذیرش در جهان پنج برابر ارزانتر از درجات آکادمیک تحصیلی پذیرفته شده در جهان هستند.در ضمن به هزینه"پنهان" (یعنی پولی که مستقیما برای دانش یا مهارت نمی پردازید)درجه تحصیلی  شامل غذا،امکانات رفاهی وغیره توجه کنید.

۷-گواهینامه های بین المللی مایکروسافت و سیسکوگواهینامه ها همیشه بروز تر هستند

برنامه های آموزشی مایکروسافت و نرم افزار آموزشی متناسب با گواهینامه هاگواهینامه،به علاوه نرم افزار آزمون برای حمایت از محصولات به طور گسترده در بازار موجود می باشد.در واقع اگر کسی نداند که چه چیزی برای کار او مناسب است،کالای نامناسبی می خرد.به همین دلیل برنامه آموزشی،نرم افزار آزمون وآموزشی اغلب بطور همزمان یا بلافاصله بعد از انتشار محصول وارد بازار می شوند.

برعکس برنامه آموزشی دانشکده ها ممکن است چند سال یک بار بروز شوند،که برای دنیای شدیدا در حال تغییر IT مدرن بسیار دیر است.

۸-برای یادگیری گواهینامه های بین المللیگواهینامه ها لازم نیست شغل خود را ترک کنید

این موضوع مهمی است،نیست؟از کارفرمای خود بخواهید در صورت تمایل یک مرخصی دو ساله به شما بدهد تا مدارجدرجه ی تحصیلی ارشد را تکمیل کنید و بعد سر کار خود برگردید.بر عکس،آموزش گواهینامه های بین المللی مایکروسافت و سیسکوگواهینامه،حتی روزانه،به ندرت در یک رده بیشتر از ۱۲از دو ماه وقت می گیرد،و اغلب عصرها وآخر هفته ها برگزاربرگذار می شود و گزینه های زیادی در دسترس است.یک مرخصی یک روزه برای آزمون مسئله دشواری خواهد بود،البته اگر نیازی به مرخصی باشد.

۹-شما می توانید در خانه برای آزمون گواهینامه های بین المللی گواهینامه آماده شوید و بطور آنلاین در آزمون ارزیابی شوید

با آمادگی در خانه برای آزمون در وقت خود صرفه جویی کنید.پاس کردن آزمون گواهینامه های مایکروسافت و سیسکوگواهینامه بطور آنلاین وقت با ارزشباارزش را هدر نمی دهد.این بسیار کمک کننده است و بسیاری از مجریان و مهندسانی که جدیدا مدارک مربوطه راگواهینامه گرفته اند آن را تایید نموده اند.در اینجا لیستی از آزمونهای مفیدترین گواهینامه ها(Microsoft ,Cisco ,Red Hat, (ISC)2,Exin) برای ارزیابی مهارت ها در گواهی مورد نیاز،موجود است.

۱۰-گواهینامه های مایکروسافت و سیسکوگواهینامه ها سریع تر نتیجه می دهند

نه تنها این گواهینامه ها برای شما هزینه کمتری دارند،بلکه بازکشت سرمایه بیشتری هم ایجاد می نمایند.افزایش حقوق-یا یک شغل دیگر،چرا که نه؟-هزینه ها را طی یک یا دو سال بر می گرداند،در حالیکه پول هزینه شده برای کسب یک مدرک آکادمیکدرجه تحصیلی ممکن است به آرامی و طی پنج تا ده سال برگشت یابد.

شرایط بازنشر در دیگر رسانه ها :

لازم به توضیح است که مطالب مندرج در وب سایت به ویژه بخش وبلاگ آکادمی شهر برگرفته از مقالات خارجی و تهیه آن متضمن صرف وقت قابل توجه و زحمت بسیار برای این مرکز آموزش بوده است بدیهی است بازنشر مطالب در سایر وب سایتهای مرتبط،با ذکر نام تهیه کننده "آکادمی شهر" معرف شئونات و شخصیت کاری موسسه مربوطه خواهد بود.

تصاویر

پربازدیدترین ها

جدیدترین ها